Harita

1.5.12

▬ Tuz Gölü + Ihlara Vadisi

Samsun'dan 3 gece 4 günlük Otostop Tatili yaparak gittim Tuz Gölü'ne.
Tuz Gölünde Çadırda Konaklama + Ihlara Vadisi + Ankara'da Salvador Dali Sergisi + 4 Tır ve 4 Araba ile Ulaşım dahil güzel bir tatil oldu.
Tırcı abilerin hem gidiş hem dönüşte Tırcı lokantalarında ısmarladıkları Pideleri de unutmayalım. Bu arada ülkemizde otostop çekmek oldukça kolay ve hızlı.

Gitmeden önce Tuz gölü hakkında araştırma yaptığımda pek bir şey bulamamıştım. Gitmeden önce aklıma takılanları cevaplayayım, belki size de faydası olur.

Ben Nisan ayında Tuz Gölündeydim. Benim gibi baharda gitmek isteyenler için;  Bahar da tuz gölü çok mu derin olur? Su dizlerinize kadar gelmiyor. Ama hayal ettiğiniz bembeyaz bir düzlükte olmuyor.
Ben de herkes gibi Şereflikoçhisar tarafına gittim. Herkesin gittiği turistik bir tane tesis var. Onun dışında etrafı ıssız. Çadır kurabilirsiniz.(ki ben öyle yaptım). Akşam sizin çadırı gören köpekler birkaç saat havlayacaklardır. Tam sustu derken sabaha karşı tekrar başlayıp yarım saat içinde susacaklardır. Aldırmayın.
Gölde yürümek için terlik alın.Gölün zemini ayakları çok acıtıyor.
Flamingoları göremedim. Karayolu yanında ortalık bir yerdeydim. Duyduğuma göre Flamingoları görmek için Cihanbeyli tarafına gitmek daha iyiymiş.
Tuz Gölünde gün batımını kesin izleyin! Farklı bir yer. Gidin, Görün, değişik fotoğraflar çekin!

Yanınıza bir uçurtma alın ve çocuk heyecanıyla ayak bileğinize kadar gelen sularda koşturun, Uçurun!

Ne öğrendik? Tırcı lokantasında yemek yiyeceksen, bulaşıklar nasıl yıkanıyor diye bakma! Hani otururken bir yerden görünür falan, kafayı çevir! Keyfini çıkar ;)

Ihlara Vadisi
Tuz Gölü




               

            Tüm TUZ GÖLÜ ve IHLARA VADİSİ FOTOĞRAFLARIM için Tıklayınız

No comments:

Post a Comment